Tuesday, December 21, 2010

Hey Kamu!!! Jangan gedik-gedik Di sini

hei awak!
Kenapa awak gedik sangat ha?
Dah la berjalan-jalan ala2 makhluk tuhan paling seksi..berlari pulak ala2 manja..
apa awak ingat awak cantik sangat...?
Mentang-mentang awak putih gebu..status pulak single mingle..
umo masih muda tapi ada hati dok jeling2 orang..
Apa awak ingat awak ni kucing, boleh gesel-gesel kat badan orang
Tau la awak ni bakal pewaris takhta Si BOer
almaklumlah awak kan VVIP  erk salah VVIG
boleh jalan jenguk p sana p sini..
Ngintai2 anak jantan kawasan kejiranan, awak tak malu ke ha?
jom tengok sapa dia nie..
Memperkenalkan Misz GeDiK seMalaya..

|



|



|





|




|



|





|






|





|



|





|





|




|


inikah Si Gedik itu?
opss bukan...
(Pic kredit to lekatlekitgurl

|





|





|



|





|



|




|




|




|




Ini kambing lupa daratan - Si bUnciT : " Saya lah Model terkenal, sape nk otograf? ".

Hehe..inilah makhluk tuhan paling seksi itu..paling feymes emes di Institut Biodiversiti Veterinar Kebangsaan (IBVK)... Si dara rebutan jejaka hensem sejerantut.. Cantik kan dia?

Bulu putih suci terjaga..tak macam kawan-kawannya yang lain. Dia ni spesel sikit..duduk luar kandang           ( koridor bhaaa ) almaklumlah VVIP...kekeke...lau kambing2 yang lain duduk dalam kandang tau! Si Buncit ni boleh merayap berjalan sesuka hatinya.. BOleh  p curi makan kat kandang kambing lain, boleh p ngintai mana kambing yang agak2 hensem, boleh p curi dedak kat bilik stor, boleh bersiar-siar dan boleh di jadikan kawan... ngeee... 

curi makanan kambing lain


Lagi aksi mencuri profesional


Sementelah me praktikal di sana bulan 4 hingga 6, ceittt... Si Buncit ni ada satu perangai dengki... sangat dengki okay!! Dia suka ikut orang balik rumah...pastu sibuk nak masuk rumah jugak.. So me yang baik ni konon, p la hantar dia balik sambil berlari-lari. Tapi Si buncit ni ingat kami sedang berlumba lari kott 
sapa cepat, dia menang..
So, Buncit ni dengan sedaya upaya akan pastikan dia berlari di depan kita...kalau kita pura-pura tak berlari lagi, dia pon reti slow jugak..siap2 jeling-jeling lagi...kita speed balik...dia lari lagi laju lagi...
Hah..Si Buncit..Kamu memang dengki..tak mahu kalah..asyik nak menang je..takde sape nak kawan dengan kamu kang...

Jalan-jalan dengan buncit

Agaknya si buncit ingat dia ni anak kucing kot..suka gesel-gesel kat kaki orang..sondol-sondol..ape dia tak tahu ke tanduk dia tu sangat sakit... aishhh.. Dia ni 1st clazz punya kambing..lau letak makanan atas lantai..dia tak sentuh langsung...sangat memilih.. Kegemaran dia adalah..makan dalam kereta sorong..

nyum-nyum sedap tau makan kat sini. Selain daripada itu, saya jugak suka makan glove a.k.a sarung tangan, bulu penyapu, kertas yang menarik, dannnn.... saya suka mengunyah kasut but..!

Saya masih anak dara lagi...sapa nak masuk minang..anda mestilah hensem, kacak, bergaya, macho, janggut kemas, kuat supaya anak saya nanti cantik dan gebu macam saya..
tiru macam saya u ols!!!

Baru nak puji buncit ni anak dara glamer, Ah....ada berita tergempar nun dari Pahang sana, menggembar-gemburkan si buncit @ Si Gedik ini sudah mengandung.... hei..sapakah jantan kabaret yang menbuntingkan buncit...baek ko mengaku ya... Pandai2 buat anak orang tapi tak nak mengaku yaa... bagai  baling batu sembunyi tangan..ceh..kurang ajar punya jantan..hihi. Sudahlah si buncit ini anak yatim piatu.. Sejarah hidupnya amat pahit...Maknya mati ketika melahirkannya..lalu diletakkan anak kecil ini dalam kandang.. tapi dia ni asyik nangis je ( macammana ek kambing nangis), so dia pun di letakkan di luar kandang dan sampai sekarang jadi VVIG ( very veri important GOAT)

Mari terjah Si Jantan Hensem Itu

adakah dia si red kalahari?

atau si Gagah Boer ( ah me lupa nama dia)

 
atau si hensem Jamnapari

atau makhluk berbulu lebat ini spesies Shami?

P/s: sila undi siapakah dia suami si buncit...
Me pun tak tau sebenarnya..haha..nanti dia dah beranak, Kita tengok anak sapa dia kandung..ngehngeh...=))))










4 comments:

Yutaka Mushimura said...

selamat menunggu anak kambing si buncit...

heheh...:)

MisZ Aien said...

kehkeh...
saya pon nak tau sapa bapa si anak itu...

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah bestnya kambing jinak.. kelas lagi. pose pakai topi. comel sangat

STRATEGI BARU ALONG

MisZ Aien said...

cik lekat lekit..kambing ini memang jinak..masalahnya dia suka menanduk dan meggesel tnduknya di punggung orang..dia selalu perasan dia kucing..haha...

NuffnanG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kisah Ku Bermula Disini.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal

Web Analytics