Monday, April 18, 2011

Taktik Si Pencuri Kangkang!!

Salam, 

Oh, sangat terperanjat dengan klip video yang ain dapat dari FB..Macam2 taktik orang nak mencuri sekarang.. dengar2 kes ini berlaku di Sabah.. So, kedai2 dan butik2 sila berhati-hati dengan taktik si pencuri sekarang..

             
pencuri                             






Giler hebat orang2 nih..pencuri profesional ka apa.. hebat ar..curi dengan banyak pulak tu.. pastu jual balik kat orang...


Eeuuwyyakzz.. tak geli meh pakai balik tudung yang diletak kat celah ****..yukzz


5 comments:

Apek_JADIANjr said...

byk dah pakai taktik camni skang... dulu penah tgk 2, 3 video yang wat cara sama... siap samapai ada satu family mencuri yang tak tahan tu...

MisZ Aien said...

wah ye ek..kiki...mcm2 ar org skarang nie ek...nak dapatkan sesuatu mencuri sampai macam ni sekali..

Yutaka Mushimura said...

oouuhhh...yukkssss...:(

MisZ Aien said...

Yutaka:

haha...geli meh? :-))

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

errkkkkk... teruknyerrr org tu..

NuffnanG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kisah Ku Bermula Disini.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal

Web Analytics